English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Mαρία Νικολάου: Η νέα σέξυ Κύπρια μας αποκαλύπτεται!

Tην γνωρίσαμε στην Λεμεσό. Της ζητήσαμε να φωτογραφηθεί για εμάς και αμέσως είπε το ναι. Απολαύστε την Μαρία Μόργκαν Νικολάου. 

Πες μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου: «Είμαι η  Μαρία Μόργκαν Νικολάου. Έχω ζήσει κάποια χρόνια Αθήνα και τώρα ζω στην Λεμεσό. Σπούδασα σε Αμερικάνικο κολέγιο στο Deree collage στην Αθήνα». Γενικά είμαι πολύ πεισματάρα ,έχω γεννηθεί 15 Αυγούστου και είμαι Λιοντάρι στο ζώδιο αλλά και στο χαρακτήρα. Ότι βάλω στο κεφάλι μου θα το κάνω!
Με τι ασχολείσαι: «Γενικά ασχολούμαι ταυτόχρονα με διάφορα πράγματα. Ασχολούμαι επαγγελματικά με το χορό και το θέατρο. Τελευταία μου δουλειά ήταν στην επιθεώρηση  «Ανάστα ο Κύριος». Απο Σεπτέμβριο θα είμαι στην επιθεώρηση «Έξω οι Κλέφτες». Επίσης έχω το Morgan Beauty Spa στη Λεμεσό. Η επιχείρηση ανήκει στους γονείς μου αλλά έχω την αποκλειστική διαχείριση εγώ.Ο χώρος της ομορφιάς πάντα μου άρεσε και έτσι άταν ήρθα να μείνω μόνιμα Κύπρο είχα την ιδέα για ένα χώρο που να προσφέρει τα πάντα στην γυναίκα και στον άντρα και έτσι το δημιούργησα».

Τι σου λένε για την εμφάνιση σου: «Εισπράττω διάφορα κομπλιμέντα απο άντρες αλλά και απο γυναίκες. Τα ωραία και τα γλυκά τα κρατάς. Κάποιο πρόσφατο που μου έχει μείνει είναι ότι είμαι όμορφη βγαλμένη απο παραμύθι και επειδή πιστεύω πολύ στα παραμύθια μου άρεσε».
Τι απεχθάνεσε σε ένα άντρα: «Πλέον οι άντρες έχουν χάσει την όρεξη τους για ζωή, για άνειρα, για δουλειά. Αυτό το πράγμα το απαιχθάνομαι. Δεν μπορώ τη μιζέρια και το κλάμα. Θέλω να εχω αισιόδοξους ανθρώπους δίπλα μου και δεν χρειάζετε να σου πηγαίνουν όλα τέλεια για να είσαι! Ο αγώνας για ζωή και δημιουργία αρκεί! Επίσης οι άντρες έχουν χάσει και τον τρόπο πλέον να προσεγγίζουν μια γυναίκα».
Είσαι υπέρ η κατά του one night stand: «Είναι σχετικό! Γενικά δεν είμαι υπέρ σε σχέσεις οι οποίες στηρίζονται μόνο στο σεξουαλικό κομμάτι».
Ποιό πιστεύεις είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάνε επάνω σου: «Δεν μπορώ να ξέρω τι είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάνε πάνω μου οι άλλοι αλλά εγώ νομίζω ότι το δυνατό μου σημείο είναι ότι έχω χιούμορ και είμαι αντράκι! Γενικά είμαι ελεύθερο πνεύμα και η ζωή θέλει τρέλλα!»
Είσαι single: «Ναί είμαι single».

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το σέξ στη ζωή σου:  Παίζει σημαντικό ρόλο το σέξ στη ζωή γιατί είναι και θέμα υγείας και όχι μόνο ικανοποίησης. Αλλά το παν είναι να μπορείς να ενωθείς εγγεφαλικά με τον άλλο και όχι μόνο σωματικά. Ζητώ πολλά; Όλοι τις ίδιες ανάγκες έχουμε απλά δεν τολμούμε να τις ζητήσουμε.
Σε φλέρταρε ποτέ γυναίκα: «Ναί με φλέρταρε γυναίκα»

Φωτογράφος: Γιώργος Βασιλείου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: